Alleen al kijkend naar de verschillende social media is een duidelijke trend zichtbaar. Er wordt steeds meer gewerkt met visuele uitingen in plaats van tekstuele uitingen?. Dat is ook niet geheel onlogisch. Het menselijk brein onthoudt slechts tien procent van wat je hoort, twintig procent van wat je leest en daarentegen tachtig procent van wat je ziet.
Om de doelgroep juist te bereiken moet er gekeken worden naar hoe deze doelgroep actief is. Zit de doelgroep namelijk wel te wachten op een groot aantal visuele uitingen en via welke kanalen wordt de doelgroep het best benaderd?
Wij kunnen hier de schakel in zijn om te kijken naar hoe de doelgroep benaderd wil worden. Aan de hand van deze analyse kunnen we een plan bedenken in samenwerking met u om de doelgroep beter te bereiken.
Om de doelgroep juist te bereiken moet er gekeken worden naar hoe deze doelgroep actief is. Zit de doelgroep namelijk wel te wachten op een groot aantal visuele uitingen en via welke kanalen wordt de doelgroep het best benaderd?
Wij kunnen hier de schakel in zijn om te kijken naar hoe de doelgroep benaderd wil worden. Aan de hand van deze analyse kunnen we een plan bedenken in samenwerking met u om de doelgroep beter te bereiken.